5 Haziran 2012 Salı

Gidelim..















               Bazı zamanlar yolda yürürken, kaldırımın kenarına bırakılmış ayakkabılar görüyorum. Hepsinin fotoğrafını çekip biriktirmeye karar verdim. Bu da başlangıcı olsun birikecek tesadüfi ayakkabılar fotoğraflarının.






                  Şimdi; eğer evren birbirine geçmiş sarmal olaylar zinciriyse,  aslında sebep-sonuç ilişkisi şu an kavradığımız gibi değilse, hem tesadüf diye birşey de yoksa, tesadüf diye niteleyebileceğimiz şeyi biz ya da bizim içinde bulunduğumuz bir durum çağırıyorsa... Bu eski ayakkabılar bana geliyor demektir, ayakkabı neden giyilir ayağa? Yola çıkarken, giderken..
                                                Evren bana git diyor sanırım..  O zaman ben gideyim ya..






2 yorum:

  1. Olaya farklı bir o kadar güzel bir açıdan bakmışsın eee ne diyelim o zaman güle güle sana :D

    YanıtlaSil